perjantai 16. maaliskuuta 2012

flunssaa taas

Hei vaan!
Liika työnteko näköjään teki aika huonoo. Tulin sit ke-to välisenä yönä kipeeks ja eilisen ja tän päivän oon saikulla. Ihan pyllystä taas olla kipeenä, ehtihän tästä jopa pari tervettä viikkoo olla välissä.. Jospa tää ois viimenen flunssa sit tänä keväänä. Eilinen meni kotona lepäillessä ja varmaan tämänkin päivä menee. Innostuin kumminkin eilen vähän kuvailee ja kokkailee, onneks ei niin kipee sentään oo että pitäis vaan makoilla sängyssä. Mut jospa tämä tästä niin ehtis viikonlopun aikana tehdä jotain kivaa kun ens viikolla ois taas iltaviikko eessä eikä pahemmin ehdi mitään tehdä koko viikolla. Voisin yrittää kuvailla tässä viikolopun aikana mun lemppari vaatteita ja asusteita ja laitella niitä tänne sit ensviikolla :)

Haalari Seppälästä


Kirppis 2e


Hauskaa viikonloppua! :)

2 kommenttia:

  1. Onko nuo Seppälän haalarit mukavia päällä? Siis kun joskus oon törmänny sellaisiin, missä kangas on sisäpuolelta vähän karheempi ja sen pitää ainaki mulle olla mahdollisimman pehmeä :)

    VastaaPoista
  2. On tuo haalari mun mielestä ollut ihan pehmeä, itse oon ainakin tykänny kovasti :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...