maanantai 20. helmikuuta 2012

depend


Oi että juuri äsken tipahti postiluukusta paketti, joka sisälsi kyseiset kynsilakat. Tämä oli päivän piristys! :) Tilasin lakat nettikaupasta nimeltä Top Kosmetiikka linkki: http://www.top-kosmetiikka.com/
Tilasin tuotteet torstai-iltana ja tänään tosiaan tuli, joten mun mielestä tosi nopea toimitus! Halusin tilata noita Depend merkin kynsilakkoja, koska mun mielestä ne on parhaita mitä oon kokeillu.  Valitettavasti kyseisiä lakkoja ei taida Kuopiossa olla enää saatavilla missään kaupassa, ennen oli Kickissä mut harmi kyllä se lopetti, joten oli pakko tilata netistä. Oon yleensä aika huono lakkaa kynsiä, enemmin pyydään kaveria (tai poikaystävää :D) lakkaamaan kun alan itse sotkemaan kynsiäni. Ainut lakka oikeestaan jolla saan ite lakattua nätisti on depend. Suti on just sopiva, ja koostumus yleensä suht peittävä 1-2 kerrosta riittää. Taidankin tänään kokeilla noita, oon niin rakastunut nyt mustaan kynsilakkaan ja vihdoin sain sitä itelle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...